Camel with 2 thumbs
Joined
Likes
2,857

Last seen

Profile posts Latest activity Postings Media About

  • For a character who seems so popular, you rarely see Lisa being played, both online and offline, what's the deal with that?
    Camel with 2 thumbs
    Camel with 2 thumbs
    are most Lisa players arcade mode monsters who don't care to face off vs human opponents? Or is there sum secret lobby they play in that only Lisa players know about? Explain!
    Force_of_Nature
    Force_of_Nature
    As much as I hate to say it, Lisa isn't really popular compared to the other DOA ladies. Luckily someone at TN likes her, she will likely have story relevance, and possessing an interesting and unique enough moveset to justify her inclusion in DOA6.
    zoo
    zoo
    before coming here I thought lisa was that underrated doa character since I never came across many players or fans, here she's like beyonce status lol
    oh dam, never realized that being soul charged in sc6 actually freezes the timer, so if you're ever in danger of getting timed out just pop a soul charge and go nuts lol
    ChaolanLegacy
    ChaolanLegacy
    RE, SC, and CE all freeze the timer, that's why 60 seconds is more than enough time for a round.
    Sotherius
    Sotherius
    Sacrifice meter for time in the clock.
    Force_of_Nature
    Force_of_Nature
    Yeah, that's why YOLO SC is a thing. I honestly don't like majority of the new mechanics added to SCVI. Makes the game feel like more of a nuisance at times due to all the "counter" stuff you have to account for (RE, SC, meterless GI's covering all strike levels, etc.).
    I have a new appreciation for what tekken fans went through when lucky chloe was revealed :/
    DestructionBomb
    DestructionBomb
    You have to admit, I think Noctis was a paradox mistake within Tekken where he was meant to be in Soul Calibur this whole time but Okubo didn't know that Namco acquired FFXV's mothership title rights.

    As for Negan, yeah that is some weird shit. I like Negan too, but even I thought he was a weird entry idea where they could of gotten better guest choices there.
    Force_of_Nature
    Force_of_Nature
    Yeah, I thought that Noctis was intended for SCVI but the release was too far off or something, and due to Tekken 7's popularity, Namco & Squeenix went with that instead. Hell, Noctis even feels like a SC character in T7 with those ranged attacks he has.
    not gonna lie, NiCO getting the Bayman Backkhand to the face is my favorite part of the new trailer
    So with doa6 customization you can mix/match costumes, hairstyles and glasses, not to sound like an asshole but couldn't you already do that in doa5? I guess now it applies to all costumes instead of a select few, but still though...
    Matt Ponton
    Matt Ponton
    It's more that you can save presets instead of having to continue selecting them on the character select menu itself
    HHH816
    HHH816
    like tekken 7 extra slot for customize character
    Camel with 2 thumbs
    Camel with 2 thumbs
    guess that cuts down on the time i have to spend on scrolling to costume 37, picking hair option E and putting optional glasses on
    Huh, the creator of Dark Souls and Bloodborne just won a lifetime achievement award at the Golden Joystick Awards, Naisu.
    Tenro
    Tenro
    well miyazaki is one of the most creative minds of the gaming industry so no surprise . his sekiro will also blow ppl's brains like souls and BB did.
    Spyro has become my new unwindy game, no heavy plot, no character arcs, no overly long cinematics, just run around and collect shit
    ChaolanLegacy
    ChaolanLegacy
    Been playing the original trilogy on ps1(emulator of course) and I'm really surprised that Spyro 3 aged very well both graphically and gameplay-wise. All three games are great "I just want to run around and do stuff while keeping platforming in mind" games. Nothing is really that frustrating. Well, almost, Spyro 2 has exceptions. Have to pick up the trilogy on ps4 soon.
    i dunno why but Im excited for Darksiders 3, which is odd since I thought the first game was lame and derivative while second one was boring and overly long
    Got a copy of SNK heroines out of curiosity, and I kinda sorta don't completely hate it, despite it being casual as fuc
    Kasumi-Phase-X
    Kasumi-Phase-X
    The game is pretty decent for what it offers, casuals were what they were going for this title (which is a better attempt than what Capcom does). Looking into getting the Switch version. @Juihau SNK Heroines is kinda radically different from other titles, but its similar how platform fighters play (like SSB inputs & PSASBR super kills).
    Camel with 2 thumbs
    Camel with 2 thumbs
    Shermie has better titties by far

    but yeah while the game is definitely unique (a 2D japanese fighting game with a block button? maddness!) would i say it plays radically different from other fighters? well, from standard fighters definitely, but i would say that it plays like fantasy strike, rising thunder, and blades strangers, 2D fighters with severely lowered execution so every1 can do cool combos
    Camel with 2 thumbs
    Camel with 2 thumbs
    while i have nothing against that, playing games like this make me realize that i hate 1 button specials, it's such a foreign concept that my brain has a hard time grasping, i think NRS games do it best with the lowered execution, 2 inputs + attack button is the best balance between having some execution but not too little. 1 input + specialized attack button is just weird
    why it gotta get dark so earrrrrrly? only 5:30 and the sun is like "screw y'all im out"
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
Forgot your password?