DOA - The Netherlands

KING JAIMY

Well-Known Member
Jammer dat de NL community verdeeld is over PS4 en Xbox One.

Ik weet dat @Crazy_Chin_Guy een PS4 heeft dus misschien wil hij online met je spelen?

Toch moeten we nog steeds een offline sessie gewoon een keer doen. Lijkt me echt lachen met een grote groep Nederlanders! :)
 

Crazy_Chin_Guy

Well-Known Member
Premium Donor
Gisteren de game gekocht, eindelijk tijd om te spelen na een lange dag werk vandaag. :confused:

Nyotengu is so much fun om te spelen van al de nieuwe characters, nieuwe alt naast Ayane.

Als er iemand op de PS4 zit add me kunnen we misschien int weekend wat online matches spelen; LISTENTOLISIAN
HEEJ NEDERLANDERS OP PS4! Ik voeg je wel toe, kunne we wel wat DOA'en.
 

Godwin

Member
Jammer dat de NL community verdeeld is over PS4 en Xbox One.

Ik weet dat @Crazy_Chin_Guy een PS4 heeft dus misschien wil hij online met je spelen?

Toch moeten we nog steeds een offline sessie gewoon een keer doen. Lijkt me echt lachen met een grote groep Nederlanders! :)

En PC... alhoewel ik wel treur om het laatste nieuws... Maar ja, denk toch niet dat ik snel een PS4 aanschaf puur en alleen voor DOA5.. eerst maar eens kijken of ik het zo gaaf vind als ik het speel als ik nu verwacht.
Maar ja, offline samenkomen wil ik zeker doen/organiseren!
 
Last edited:

KING JAIMY

Well-Known Member
En PC... alhoewel ik wel treur om het laatste nieuws... Maar ja, denk toch niet dat ik snel een PS4 aanschaf puur en alleen voor DOA5.. eerst maar eens kijken of ik het zo gaaf vindt als ik het speel als ik nu verwacht.
Maar ja, offline samenkomen wil ik zeker doen/organiseren!
EDIT: Oeps, laat maar heb net op de frontpage the slechte nieuws over de PC versie gelezen. :confused:

Anyway, een offline sessie zou inderdaad gaaf zijn, is ook alweer een tijdje geleden voor mij. Voor jou zou dat ook goed uitkomen aangezien je dan meteen kan testen of je DOA echt zo leuk vindt als je daadwerkelijk verwacht. Op basis hiervan kan je misschien beter een keuze maken over of je het de moeite waard vindt om een PS4 te kopen voor DOA.

Mij lijkt het leuk om dit binnenkort gewoon weer een keertje te doen, ook vooral omdat nu de nieuwste versie van DOA5 (Last Round) nu precies een maandje oud is. Ligt er maar net aan of de rest ook tijd, zin en gelegenheid heeft. :p
 
Last edited:

Crazy_Chin_Guy

Well-Known Member
Premium Donor
Ik ben zelf ook niet zoveel nederlanders tegen gekomen ik denk 5 in totaal. Maar ik wist van Crazy Chin Guy, en Gehaktbal (aangezien die grote toernooien speelt). Maar em zijn er nog mensen die spelen op PS4? Ik ben trouwens een random scrub lord.
@ricc en SoundcloudShadow zijn PS4 spelers. Verder ken ik er ook echt veel meer.
 

KING JAIMY

Well-Known Member
Ik ben zelf ook niet zoveel nederlanders tegen gekomen ik denk 5 in totaal. Maar ik wist van Crazy Chin Guy, en Gehaktbal (aangezien die grote toernooien speelt). Maar em zijn er nog mensen die spelen op PS4? Ik ben trouwens een random scrub lord.
Yo ik heb wel eens tegen jou op 360 gespeeld, DOA5 Ultimate! Kun0h was jouw gamertag toch?
 

KING JAIMY

Well-Known Member
Message to all Nederlanders:

Ik zit enorm te twijfelen om voor een PS4 te gaan sparen met DOA. Waar ik nog over twijfel is of een PS4 wel die €400 waard is. DOA is namelijk het enige wat me interesseert tot nu toe. Een andere hoop titels die ik vet vind (bijv. Battlefield, Call of Duty, Assassin's Creed) zijn ook gewoon te spelen op Xbox One, die ik dus nu in mijn bezit heb. Ik heb van @Gehaktbal gehoord dat DOA meer 'smooth' is op PS4, dus dat is dan sowieso wel weer een voordeel.

Ik zou vooral willen weten hoe het zit met het aantal spelers op DOA Online op PS4, met name de aantallen Europese lobbies. Ter vergelijking met Xbox One: Deze heeft grofweg zo'n 3 Europese lobbies die ik kan joinen op een doordeweekse avond (met 3 à 4 bars gemiddeld). In het weekend ligt dit aantal rond de 5 lobbies. In de lobbies zelf zitten zo'n 2 à 3 mensen. Voor de rest zijn er alleen maar 1 bar Amerikaanse lobbies waar ik niet in kan. Met andere woorden, je zou online op Xbox One bijna een spookstad kunnen noemen. Op de Xbox 360 DOA5 Ultimate was dit minder erg, maar nu vind ik echt haast geen mensen meer om mee te spelen.

Aangezien Gehaktbal meestal wel een toernooi lobby open heeft, die meestal (bijna) helemaal vol is, verwacht ik dat PS4 een flink aantal meer spelers heeft. Maar natuurlijk weten de Nederlanders op PS4 dat beter dan ik, en ik zou graag van jullie de aantallen willen weten.

Heb sinds ongeveer anderhalf jaar al geen bijbaan meer, maar ik zou denk ik wel snel aan een bijbaan kunnen komen en binnen een paar maanden het geld bij elkaar kunnen hebben.
 

Gehaktbal

Well-Known Member
De reden waarom ik een ps4 gekocht heb is omdat op xbone idd dood was online. Ps4 heeft veel meer actieve europese spelers
 
ALL DOA6 DOA5 DOA4 DOA3 DOA2U DOAD
Top