Bad news for DOA Online (PC) players (outdated)

WAZAAAAA

Well-Known Member
I can remember trying it years ago, but it gives me a malware, so I had to reset my PC.
But it was fun to play.
just ignore/skip the "additional" software bundled with the setup during the first installation, which is mostly adware (malware in rare cases like with all setups of this kind).
 

WAZAAAAA

Well-Known Member
This time it seems to be down for good, I tried connecting on BOBA for the last 2 days with no success :[
Anyone got a spare server to share maybe? Only newServer.exe needs to run!
 

gatto tom

Well-Known Member
Standard Donor
@WAZAAAAA Quindi sei tu il famoso wazaaaaa con il video di DOAOL? Ultimamente stavo pensando che fossi tu. Ci ho giocato pure io e ci avevo messo pure alcune mod, anche il costume Xbox a Kasumi e altre
 

WAZAAAAA

Well-Known Member
@WAZAAAAA Quindi sei tu il famoso wazaaaaa con il video di DOAOL? Ultimamente stavo pensando che fossi tu. Ci ho giocato pure io e ci avevo messo pure alcune mod, anche il costume Xbox a Kasumi e altre
Presente!
Ancora lo gioco quando capita, mi spacco di Tengu, Jann Lee e 'busa con le sue mitiche mosse di breakdance! Ecco lo sapevo m'hai fatto venire voglia devo giocarlo.
 

gatto tom

Well-Known Member
Standard Donor
Presente!
Ancora lo gioco quando capita, mi spacco di Tengu, Jann Lee e 'busa con le sue mitiche mosse di breakdance! Ecco lo sapevo m'hai fatto venire voglia devo giocarlo.
Leggendo il topic mi è venuta voglia pure a me di rigiocarci. Ho visto anche i tuoi troll con ayane. Divertentissimo. Mi piacerebbe sfidarti se ti va ( anche su LR va bene, ma io ho la versione craccata)
 

WAZAAAAA

Well-Known Member
Leggendo il topic mi è venuta voglia pure a me di rigiocarci. Ho visto anche i tuoi troll con ayane. Divertentissimo. Mi piacerebbe sfidarti se ti va ( anche su LR va bene, ma io ho la versione craccata)
Mi va eccome vaccaboia! Trovare partite su DOAOL è più raro quindi preferirei beccarci lì. E poi come potremmo fare sulla crackata se non funziona l'online?
 

gatto tom

Well-Known Member
Standard Donor
Mi va eccome vaccaboia! Trovare partite su DOAOL è più raro quindi preferirei beccarci lì. E poi come potremmo fare sulla crackata se non funziona l'online?
Sulla craccata c'è l'online e come. Però non trovi mai nessuno quindi ci dobbiamo organizzare. Di solito ci vado con un mio amico. Sul mio canale ci sono dei video. Sono rank C+. Fammi sapere dove ci potrebbe incontrare
 

WAZAAAAA

Well-Known Member
Sulla craccata c'è l'online e come. Però non trovi mai nessuno quindi ci dobbiamo organizzare. Di solito ci vado con un mio amico. Sul mio canale ci sono dei video. Sono rank C+. Fammi sapere dove ci potrebbe incontrare
serve una versione crackata specifica per l'online del 5? Comunque questi giorni se sono online lo sarò anche sul 2 nel canale russo, entra quando ti pare
 

gatto tom

Well-Known Member
Standard Donor
serve una versione crackata specifica per l'online del 5? Comunque questi giorni se sono online lo sarò anche sul 2 nel canale russo, entra quando ti pare
Se vuoi ti posso dare il link della crack. Ti fa di farne una veloce veloce su DOAOL? Se no sarà per un'altra volta
 

grap3fruitman

Well-Known Member
Standard Donor
So this is still up and running in 2018? I was wondering how hard it would be to get our own server going but if there's still an active, established one then it'd be redundant to do so. I just miss playing DOA2 with people.
 

WAZAAAAA

Well-Known Member
So this is still up and running in 2018? I was wondering how hard it would be to get our own server going but if there's still an active, established one then it'd be redundant to do so. I just miss playing DOA2 with people.
this thread is no longer news, the alarming welcome message written in Russian was changed, server is still alive amazingly
Xmwq9EU.jpg
 

Forlorn Penguin

Well-Known Member
Premium Donor
The server is still up, but it was dead the last few times I tried to play it sometime last year. DOA5LR being free on Steam now probably killed off what population it had left. You might need to directly hit up some people on here for matches if you want to play.

If you'd prefer to play straight up DOA2U as it was on Xbox, without the character changes from DOAO, you can actually replace all of the character .bin files in DOAO with the ones from DOA2U. As long as you and your opponent are both using the 2U files, it'll work. So no more blockable Dragon Kicks.
 
ALL DOA6 DOA5 DOA4 DOA3 DOA2U DOAD
Top