Some DOA++ Development Documents

grap3fruitman

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女教師アタック(炎顎蹴)


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女教師アタック(炎顎蹴)ができるまで


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腿やられ(右)


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腿やられ(左)


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ボディフックスーパーやられ(背側)


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ボディブロースーパーやられ(腹側)


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腹やられ尻もちスーパー


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ロースピンキック 1 (カウンター)


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ロースピンキック 2 (カウンター)


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ロースピンキックやられ、尻もち


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ロースピンキック通常やられ


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通常パンチKOやられ


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カウンター肘やられ


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ふっとび


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カウンターフックやられ


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アッパーやられ・ボディーブローやられ



There's a lot of old DOA content hiding on the open web: https://web.archive.org/web/20000617112339/http://www.tecmo.co.jp/product/doa/cg/e_conte01.htm
 
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Derock

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Looks interesting to see concepts of stuns and get hit animations. It looks like DOA was going for the "realistic" touch on how the fighters reacted when getting attacked by certain moves that wasn't shown in VF, Tekken, and even Street Fighter.
 
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