mizking
Reaction score
1,215

Joined
Last seen
Viewing forum list

Profile posts Latest activity Postings Media About

  • It's almost that time of year where we put a tree up, give people shit, drink alot, wait for TN to give us another round of outfits we didn't ask for, and blasting this at home... Again and again
    Ninja Gaiden 1 was very close to getting a PS2 release at some point believe it or not, there's even a PS1 magazine that mentioned it on one of it's covers back in 2000. I guess Itagaki knew that blood and bobs were going to look, and perform better on Microsoft's first console.
    Goarmagon
    Goarmagon
    I want to see that article. We know that he was considering it on the dreamcast as well.
    I know NG3 may suck for some of you but playing as Kasumi in that game never stops being fun
    • Like
    Reactions: ChaolanLegacy
    ChaolanLegacy
    ChaolanLegacy
    Nah, that's Razor's Edge we're talking about, that version is ok. The original version on the other hand is considered to be bad...or so I've heard.
    How to make a Team Ninja game

    1. Throw Marie and Honoka in there
    2. Sprinkle some Ayane in there
    3. Kasumi optional
    4. ???
    5. Profit!!!!
    • Sad
    Reactions: ChaolanLegacy
    Macca Beam
    Macca Beam
    outside of the new atelier bitch looking and acting like honoka i can't recall any other occurrences. ayane did appear in one of the games, while almost every protagonist has the same face as kasumi.
    whether fans like it or not
    well no, i think there are a LOT of statistics to prove these are the most profitable and well received targets to milk, with the most notable one being the doax3 poll.
    Brute
    Brute
    >literally can't stop making dozens of Kasumis
    >"Kasumi optional"

    Kinda missed the mark by a couple thousand miles, there.
    ChaolanLegacy
    ChaolanLegacy
    @Macca Beam I might be wrong here, since I haven't played enough Atelier games so correct me in that case but to me it seems that most protags post Sophie are very cheerful and determined characters who originally at the beginning of the story don't look like they'll make it far. However I agree with you in Ryza being the most Honoka-esque protag post Sophie.
    my favorite take on a classic
    • Haha
    Reactions: inochinagi
    inochinagi
    inochinagi
    lol, I wasnt expecting that to be that funny. Oh yeah, Nov 1st already... the countdown to Christmas even before Halloween's body starts to decay. Anyone heard "Santa Came on a Nuclear Missile"?

    And hey miz, its me incog from doaworld (remember me? probably not.. lol)
    mizking
    mizking
    Yeah well, the supermarkets sell Easter Eggs every December 26

    Yeah... I kinda remember you... It's been a long time... I remember there was this time I met my Neighbour from an old house that I haven't seen for 11+ years... It was at a childhood teaching class. That's a story for another time though
    I know there's a CG gallery in 2 Ultimate but it takes forever to unlock. I know there's some other photos that aren't seen anywhere else on the net so hopefully someone can sort that out
    Taking a shot at another game for a missing feature while your game has been cancelled since June 2018
    Fighting Game that killed an entire series
    • Sad
    Reactions: SaihateDYNAMO
    SaihateDYNAMO
    SaihateDYNAMO
    At least the soundtrack was good lol.
    They should have saved Toshinden 4 for the PS2 if they were really going to downgrade just about every aspect of the game except for maybe the graphics. BAT3 was so fun and had a large roster to boot, janky graphics and animations aside.
    Chisa
    Chisa
    Soundtrack was cool and minigames were fun too. I also kind of liked characters. But yeah gameplay was awful, Vermilion could kill you with only 3 moves and there was that one stage where ground kept disappearing so you got k.o if you happen to be in that spot... also input delay was horrible.
    "oh boy I wonder what Tifa in DOA6 would be like" (sees thousands of YouTube videos of Bayman snapping her up in the replay mode with boogie circuit playing in the background) "oh."
    Just because Tifa's in Dissidia doesn't mean she should be in DOA lol. She'd be like 30 bucks or more on PSN. Maybe 12-15 bucks if she was on T7. Let's also not forget Noctis's appearance, and that PS1 game from the 98-99. There is no way in hell Tifa will appear in DOA6. It's not like you give a shit about Dissidia anyways.
    "Where's Ein, Leon and Rachel???" (5 months later) Ein, Leon and Rachel are #AllElite
    There will be lots of Rachel, Ein and Leon fancams if they aren't announced at DOAFES next month, I wonder if we'll see a Kasumi and Ayane announcement for WO4U as well?
    big version of Kasumi's Character image from 2HC
    Kasumi-Phase-X
    Kasumi-Phase-X
    Nostalgia, DOA2 (Dreamcast/PS2) Kasumi was pretty cute. Can't help but think her JP actress Sakura Tange, and seeing various pictures in CG Gallery with Deadly Silent Beach (Bomb Factory) playing in the background.
    Chisa
    Chisa
    Isn't this the photo she has when you choose her in tag battle? You happen to have other characters too. Been trying to find those photos forever.
    mizking
    mizking
    No i don't i just discovered it
    Devil Within done in 58 minutes, ffs i can't even get past level 3 lmaooo, i did unlock that hidden starblade game however
    DestructionBomb
    DestructionBomb
    This was actually an interesting mode. There was still room for creativity but the concept was cool, this was pretty ahead for a fighting game and unexpected. I was hoping to see something like this in the future more often and introduced to other fighting games.
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
Forgot your password?