Recent content by usagiZ

  1. usagiZ

    Dead or Alive 3 Custom Skins/Costumes thread

    Was working on some DOA3 stuff recently, and thought I'd make a few costumes as well. http://www.mediafire.com/file/dy5ejiqfbmxa2ev/3Costumes_01.zip Pls let me know if you run into any issues using these~
  2. usagiZ

    [DOA2++ MOD] Gen Fu Edited Moveset (Time Attack)

    Time attack with Gen Fu's edited moveset. Life Gauge set to Largest, Difficulty set to Normal. * * * * * * Gen Fu was a little tricky to edit, since I was hesitant to mess with his existing tools. He was buffed quite a bit as a result of switching over his old properties to the new 2++ standard...
  3. usagiZ

    [DOA2++ MOD] Bayman Edited Moveset (Time Attack)

    Time attack with Bayman's edited moveset. Life Gauge set to Largest, Difficulty set to Normal. * * * * * * Bayman shared too many moves with Leon in DOA2U, so I made him closer to his DOA4/5 incarnation. He now has his forward roll (0:27) with 3 followup options - 2 mid punches or a low kick...
  4. usagiZ

    [MEDIA]

  5. usagiZ

    This costume is definitely one of my favorites - Gaudy? Maybe, but I'd be interested to see an...

    This costume is definitely one of my favorites - Gaudy? Maybe, but I'd be interested to see an updated version. I tried remaking it a while back: [/spoiler]
  6. usagiZ

    Megaman Legends, Dino Crisis, Bloody Roar

    Megaman Legends, Dino Crisis, Bloody Roar
  7. usagiZ

    [DOA2++ MOD] Ein Edited Moveset (Time Attack)

    Time attack with Ein's edited moveset. Life Gauge set to Largest, Difficulty set to Normal. * * * * * * Ein always seemed to lack options in his moveset, so my goal was to fill out his moveset a little more where he fell short. Starting off, he has a new mid kick option as PP6K (0:12) it's -5...
  8. usagiZ

    Ok, thanks - I think that's what I've been doing, or at least trying to do anyway. Tbh, I also...

    Ok, thanks - I think that's what I've been doing, or at least trying to do anyway. Tbh, I also don't punish everything I should which has definitely cost me quite a few matches.
  9. usagiZ

    What's the etiquette when people aren't punishing things they should? Do you just continue to do...

    What's the etiquette when people aren't punishing things they should? Do you just continue to do things from disadvantage or...?
  10. usagiZ

    Hmm... I sort of wish rank was per-character. Idk, maybe that's a Bad Idea™

    Hmm... I sort of wish rank was per-character. Idk, maybe that's a Bad Idea™
  11. usagiZ

    [Stages] Wall / Collision Data Edits

    Oh nice! Thanks for the screenshots - Yeah this collision stuff needs to be figured out asap - Having stair interaction would be amazing for this stage. Hmm... I wonder what's causing the texture export issue? As far as I know, it doesn't matter what format the textures are in, the exporter...
  12. usagiZ

    Yeah - the expectation is that playing as the character means you'd know how to deal with them...

    Yeah - the expectation is that playing as the character means you'd know how to deal with them, but... nottt for me :( I wonder why marie rose is the exception? lol
  13. usagiZ

    Hmm... I still have a lot of bad habits that I rely on during matches :/ Also, gotta lab Ayane...

    Hmm... I still have a lot of bad habits that I rely on during matches :/ Also, gotta lab Ayane for mirror matches lol yikes
  14. usagiZ

    "You Were Acting All Tough at the Beginning, What Happened?" The Official Ayane DOA6 Video Thread

    Here's another video - This combo off her advanced mid kick hold does 115 dmg on hi counter, and works on all the cast on flat or downward sloped ground. That's 1 point more dmg than the current no timing max damage juggle from this hold, exclusive to light weights.
  15. usagiZ

    System [TUT] Fixing Anti-Air Lows

    @WAZAAAAA Wowww. I mean, they can still make that true with a patch - but I'm not sure the devs think it's an issue :/ They'd have to go through each character's moveset deciding which moves get i-frames to lows, which might take a while if only a few people were working on it. It honestly...
Forgot your password?