DOA - The Netherlands

Crazy_Chin_Guy

Well-Known Member
Premium Donor
Trouwens @Crazy_Chin_Guy, speelde jij nou ook met Jacky? Heb volgens mij een keer een post gezien waarin je het had over Flash Sword Kicks. Zou wel gaaf zijn als we nog een Nederlander hebben die met Jacky speelt. YEAH! :jacky:
Ja de laatste tijd speel ik wel wat meer met hem aangezien dat ik al de titles voor Jann lee heb vrijgespeeld. Ik ben nu bezig met die 3000 online wins voor Jacky maar dat duurt wel een tijdje. vooral als tegen mensen buiten europa speel want dan bak ik er echt niks van met Jacky.
 

KING JAIMY

Well-Known Member
Ja de laatste tijd speel ik wel wat meer met hem aangezien dat ik al de titles voor Jann lee heb vrijgespeeld. Ik ben nu bezig met die 3000 online wins voor Jacky maar dat duurt wel een tijdje. vooral als tegen mensen buiten europa speel want dan bak ik er echt niks van met Jacky.
Ja maar online is het gewoon kut om Jacky te spelen. Zijn Flash Sword Kick is gewoon niet te doen online. Ben nu een beetje gestopt met online Jacky en die 3000 wins duren zo lang echt. Heb er nu rond de 1600.
 

Crazy_Chin_Guy

Well-Known Member
Premium Donor
Ja maar online is het gewoon kut om Jacky te spelen. Zijn Flash Sword Kick is gewoon niet te doen online. Ben nu een beetje gestopt met online Jacky en die 3000 wins duren zo lang echt. Heb er nu rond de 1600.
Ik weet er alles van. Soms krijg je echt net een lag spike in een combo en dan ben je al fucked.
 

Godwin

Member
Zijn er veel Nederlandse spelers? Lijkt op 1e gezicht niet echt.. misschien komen er een aantal met Last Round?
 

Gehaktbal

Well-Known Member
Er zijn inderdaad weinig Nederlanders, maar het groeit op het moment wel stukje bij beetje.
Ik verwacht ook een groei met de komst van LastRound.
Offline sessies zullen er zeker komen, en misschien, als er genoeg animo is, zelfs toernooitjes!
 

KING JAIMY

Well-Known Member
Zijn genoeg Nederlanders.. alleen het probleem is dat like 95% DOA "casual" spelen en helaas nieteens van FSD afweten.
Dit is zeker waar. Er zijn als ik het goed heb tot op heden maar heel weinig Nederlanders die DOA competetive spelen.

Er zijn inderdaad weinig Nederlanders, maar het groeit op het moment wel stukje bij beetje.
Ik verwacht ook een groei met de komst van LastRound.
Offline sessies zullen er zeker komen, en misschien, als er genoeg animo is, zelfs toernooitjes!
Zou heel vet zijn man! Toernooitjes in NL lijken me echt kicken, maar met offline sessions neem ik ook genoegen :). We moeten gewoon niet opgeven met onze zoektocht naar Nederlanders. ;)

Ik denk dat dit wel min of meer de NL DOA community is, of wat het tot nu toe wordt als Last Round uitkomt:

1. Gehaktbal
2. Tijger
3. KING JAIMY
4. Pictured Mind
5. Coolcatn1kk1
6. Crazy_Chin_Guy
7. ricc
8. Godwin
9. DaMorpheuS

Ik denk dat Last Round PC voor een grote instroom van Nederlanders zal zorgen.
 

KING JAIMY

Well-Known Member
Ik hoop het :)
Heb alvast een steamgroup gemaakt, misschien kunnen we zo mensen samen krijgen.
http://steamcommunity.com/groups/DOA_NL
Heb zelf nog geen steam omdat ik geen PC gamer ben. Maar misschien kom ik er later wel bij. :)

Ik, Gehaktbal, Tijger, Pictured Mind en Coolcatn1kk1 zitten ook in een WhatsApp groep dus als je er bij wil kan dat ook wel.

EDIT: Misschien dat @Crazy_Chin_Guy of @ricc ook in de DOA Whatsapp groep willen?
 
Last edited:

Crazy_Chin_Guy

Well-Known Member
Premium Donor
Heb zelf nog geen steam omdat ik geen PC gamer ben. Maar misschien kom ik er later wel bij. :)

Ik, Gehaktbal, Tijger, Pictured Mind en Coolcatn1kk1 zitten ook in een WhatsApp groep dus als je er bij wil kan dat ook wel.

EDIT: Misschien dat @Crazy_Chin_Guy of @ricc ook in de DOA Whatsapp groep willen?
Zal wel handig zijn aangezien ik bijna nooit steam gebruik.
 

Godwin

Member
Dank je voor de uitnodiging, maar ik heb geen telefoon waar ik WhatsApp op kan zetten op het moment. Ik hou me aanbevolen voor zodra ik er één heb ;)
 

KING JAIMY

Well-Known Member
Oke jongens, sorry voor de teleurstelling maar de WhatsApp groep is uitsluitend voor mensen die elkaar al in real life hebben ontmoet. Ik hoop dat jullie het begrijpen.
 

KING JAIMY

Well-Known Member
Get some pictures/video of the next meet up so maybe we can share an article on the Netherlands DOA group :)
That would be awesome! The Dutch DOA community is already small as is, and some recognition would be highly appreciated. We're having offline sessions regularly, and I'm fairly sure it's possible that we can share some replays of our matches and/or take some pictures.
 
Last edited:

Godwin

Member
Well it seems that it will be delayed a lot though... At least for me. No steam version for another 2 months aaargh :(
 

KING JAIMY

Well-Known Member
Oh ik heb een super ouwe phone dus heb geen whatsapp, misschien Skype? Als er een meet komt neem ik wel mijn PS4 mee, kunnen we de matches streamen op Twitch.

De dagen gaan zo langzaan nu ik weer echt zin heb om te spelen.. :eek:
Ja man zit hier ook de dagen af te tellen. Wel jammer dat Europa Last Round weer als laatst krijgt.
 
ALL DOA6 DOA5 DOA4 DOA3 DOA2U DOAD
Top