The Dead Or Alive Meme & Gif Thread

TPosePhobia

Member
I like to headcanon that Zack didn't invite Mila to the island because it would weird him out because he sees her as "one of the bros/one of the boys"(some old fanfics I read had Zack kinda weirded out when Mila was more girly, lol). And he didn't want to invite Marie Rose because I like to think they don't get along at all, but Helena convinced him lol.
Also "Tina Armstrong's waifu" is incredibly based sir.

Hopefully a Marie vs Mila flamewar doesn't start, I think the two would get along in canon. I remember seeing a chibi fanart of both of them being jealous of Honoka's tiddies and it made me LOL.

With tomboys getting more popular recently, I think Mila will gain some popularity. Maybe in the future DOA will have a femboy dude, too. Eliot don't count anymore since DOA5, even if AI apps think he's a chick.
 

TheHunterKiller692

Active Member
YES YES YES FEMBOY CHARACTER IN DOA7 PLEASE!!!
Hopefully a Marie vs Mila flame war doesn't start, I think the two would get along in canon. I remember seeing a chibi fanart of both of them being jealous of Honoka's tiddies and it made me LOL.

With tomboys getting more popular recently, I think Mila will gain some popularity. Maybe in the future DOA will have a new femboy dude, too. Eliot don't count anymore.
I support both of those sentiments. And besides, the haters that ARE still mad at Koei-Tecmo, even if I fall for their tricks, are mostly just regurgitating old talking points. So, whoever made that meme sticks out to me as just another edgy teenager online.

I try not to be anti-loli if I can help it, but I just like Mila better overall, so I sorta agree with the meme and realize it's a bit... below-the-belt. (Better than Alter on the DOA "Core Values Posting" who was chewed out by one of his own for sounding, and I quote "defeated" and "narcissistic".
 

TheIndustrialCowboy

NiCO Evangelist
Premium Donor
Better than Alter on the DOA "Core Values Posting" who was chewed out by one of his own for sounding, and I quote "defeated" and "narcissistic".
Yeah, that guy whines like a bitch about everything. He hates Honoka, he hates Marie, he hates NiCO, and he hates Kokoro - all because he perceives them as having stolen the spotlight away from Helena. And not once have I ever seen a post from that group related to actually playing a DOA fighting game. To their credit, though, sometimes Ren (the other admin) will post insightful news.
 

Kasumi-Phase-X

Well-Known Member
You wanna know a good Out of Season April Fools Joke

Lisa Hamiliton's Birthday

Lisa's Birthday Picture.png
 

TPosePhobia

Member
I made a ton of fake tweets using tweetgen after i saw some really funny total drama tweetgens.
Edit: no that onlyfans link is not real you thirsty people
 

Attachments

  • tumblr_4d9014a3791a91487dca79d90611d49e_78b38163_1280.jpg
    tumblr_4d9014a3791a91487dca79d90611d49e_78b38163_1280.jpg
    145.7 KB · Views: 74
  • tumblr_5a5331489c939d350ccf22f1d549cd61_737cd244_1280.jpg
    tumblr_5a5331489c939d350ccf22f1d549cd61_737cd244_1280.jpg
    148.4 KB · Views: 71
  • tumblr_7477c74a0efd75a7a7e2042a76f453a0_e373416c_1280.jpg
    tumblr_7477c74a0efd75a7a7e2042a76f453a0_e373416c_1280.jpg
    343.5 KB · Views: 63
  • tumblr_92932bf4b406be1067e6cba686ecc096_6c973f90_1280.jpg
    tumblr_92932bf4b406be1067e6cba686ecc096_6c973f90_1280.jpg
    86.8 KB · Views: 78
  • tumblr_bb39f192fc30d93afb9b2f2d439feec3_f7bfdec1_1280.jpg
    tumblr_bb39f192fc30d93afb9b2f2d439feec3_f7bfdec1_1280.jpg
    95.6 KB · Views: 77
  • tumblr_ca987182924937d0a459e42533d13f4a_769b8a05_1280.jpg
    tumblr_ca987182924937d0a459e42533d13f4a_769b8a05_1280.jpg
    189.9 KB · Views: 74
ALL DOA6 DOA5 DOA4 DOA3 DOA2U DOAD
Top