DOA - The Netherlands

KING JAIMY

Well-Known Member
De reden waarom ik een ps4 gekocht heb is omdat op xbone idd dood was online. Ps4 heeft veel meer actieve europese spelers
Kijk, dat is sws al goed om te horen. Hoeveel spelers of lobbies gemiddeld op een avond, als ik vragen mag? Jij hebt meestal wel een volle lobby zie ik dus ik heb wel goede verwachtingen.
 

Pictured Mind

Well-Known Member
Ik zou het zelf zonder twijfel niet doen, maar ik speel doa dan ook minder en ben veel minder hardcore.

Als je voornaamste reden is om met meer mensen te spelen (want PS heeft er voor zover ik weet meer), waarom niet. :helena:
 

KING JAIMY

Well-Known Member
Ik zou het zelf zonder twijfel niet doen, maar ik speel doa dan ook minder en ben veel minder hardcore.

Als je voornaamste reden is om met meer mensen te spelen (want PS heeft er voor zover ik weet meer), waarom niet. :helena:
Ik heb ook eigenlijk meer redenen nodig om die €400 te rechtvaardigen. Er is in principe niets nieuws behalve nieuwe en meer spelers. Maar ik wilde inderdaad gewoon effe weten hoeveel spelers PS4 heeft en zoals ik het nu hoor zijn dat er best veel. Decisions...
 

iwem.xo

Member
Hey guys, is it too late to revive this? I'm not that good, but I'd love to play some offline matches and maybe get some protips.
Also King Jaimy (and anyone else), if you do get a PS4, feel free to add me.
 

KING JAIMY

Well-Known Member
Hey guys, is it too late to revive this? I'm not that good, but I'd love to play some offline matches and maybe get some protips.
Also King Jaimy (and anyone else), if you do get a PS4, feel free to add me.
Sorry heb geen PS4 en ben ook niet van plan om er één te halen tenzij hij sterk afprijst. Voor offline matches ligt het er maar net aan waar je woont denk ik.
En goeie keuze voor je main! :rig:

P.S. In deze topic kun je gewoon Nederlands praten! ;)
 

iwem.xo

Member
Ah, ik dacht voor de rest van het forum als die meelezen wel handig om Engels te doen.
Rig spelers, verenig u!
Ja, PS4 is nu nog redelijk duur (tenminste geen PS3 release prijzen iig), maar ik denk dat ie de beste spellen van deze generatie krijgt tov de XBone.
Ik woon nu in Utrecht, dus dat is hopelijk een beetje centraal ten opzichte van de rest.
Als ik je profiel goed begrijp speel je al vanaf je 12e ofzo DOA, en nu vooral op de 360?
 

KING JAIMY

Well-Known Member
Speel nu zelf al op de Xbox One vanaf de release van DOA5LR. Zie tot nu toe geen meerwaarde van de PS4 behalve dat ik met meer mensen online DOA zou kunnen doen. Spellen zijn voor mij op de One beter, maar dat verschilt natuurlijk per persoon, alhoewel ik moet toegeven dat je voor fighting games beter op de PS4 kunt spelen. Ben alleen niet zo'n fighting gamer behalve DOA dan.

Ik speel vanaf mijn tiende ongeveer DOA, maar ben sinds kort - ongeveer anderhalf jaar geleden - begonnen met competitief DOA.

Utrecht is inderdaad centraal, woon zelf in Zuid-Holland. Om eerlijk te zijn ben ik offline DOA steeds meer gaan minderen omdat er geen offline scene meer is.
 
Last edited:

iwem.xo

Member
Ik heb wel een boel fighting games, maar DOA5 is ook voor mij de enige waar ik ben blijven plakken.

En dat er geen offline scene meer is:
wees de verandering.jpg

;)
 

Goten21

New Member
Ik ben letterlijk maar twee mensen online tegengekomen die NL waren

Niemand die ik ken speelt uberhaubt DoA :/
 

DaWitchingHour

New Member
Worden er nog ooit offline sessies gehouden in nederland toevallig? Ik speel eigenlijk alleen op steam tegenwoordig. En de NL playerbase is daar zeer klein dus hoor er eigenlijk nooit iets van. Steam naam is "Tuco ese"
Mijn oude xbox360 tag was I TVK I
 
ALL DOA6 DOA5 DOA4 DOA3 DOA2U DOAD
Top