ninemil
Joined
Likes
106

Last seen

Profile posts Latest activity Postings Media About

  • HBDay FSD! Wouldn't be a lie to say everything I've learnt about the deeper game these past three years, I learnt here. Huge thanks all ^^
    Chifu, Tenfu, Chifu, Tenfu, ...
    ninemil
    ninemil
    Ah, balls. So used to Fang - feels like you can get away with almost anything on her, no matter how bad the connection quality is. The only thing I regularly screw up is the tail end of her juggles.

    Well, guess it's time for a lan party then, lol.
    Lulu
    Lulu
    THATS THE SPIRIT !!! :)
    ninemil
    ninemil
    ^^
    DoAX3 done. Can recommend if you main one of the 5U/5LR DLC characters, and want insight. Or for the volleyball. Otherwise, grindathon.
    UpSideDownGRUNT
    UpSideDownGRUNT
    As a casual non game to chill to with your favourite waifu(that's in) or as a volleyball sim DOAX3 is great
    ninemil
    ninemil
    + live timeout in online/leaderboards bug.
    + throwdown sign out bug.
    + profile change save progression bug.
    + guest hang on host sign out bug.
    Pictured Mind
    Pictured Mind
    Hm, nothing that affected me I guess.
    ninemil
    ninemil
    Throw down sign out is a general issue, which I'm glad to see squashed. It's been causing me real grief on PS4.
    I correct myself - Team Ninja specifically are working on Dissidia, rather than TK in general. 1 year arcade exclusive, Sony also on board.
    ninemil
    ninemil
    Now we know where all the DoA resources went. No wonder it's taking so long to get shit sorted for Last Round.
    ninemil
    ninemil
    Buttons on the sticks are PS symbols, lol! PS4 release confirmed then, I guess.
    Fast 7 as respectful as everyone said.
    Goarmagon
    Goarmagon
    Is it worth me going to see? These movies haven't been good IMO for a long time.
    ninemil
    ninemil
    If you didn't like 5 or 6, you probably won't engage with 7 as such. If you were wanting to see the tribute to Paul tho, then yeah - definitely. Was well handled.
    81% wins on 275 LR games - finally got my 100 wins on Kokoro this evening. Definitely focused waaay too much on Lei in Ultimate, lol :D
    TheRealCoxinator
    TheRealCoxinator
    I've really only played Ryu lol, also most matches I play online are with people def better than me lol, my wins are from scrubs on ranked.
    ninemil
    ninemil
    I've not played a huge amount of ranked, I must confess. It's all 1-2 bars here, and you know how cheaply everyone plays in ranked in the lower levels... Not fun, unless you're going to replicate the same behaviour.

    I never was keen on playing Christie or Alpha, lol :p
    TheRealCoxinator
    TheRealCoxinator
    lol play momiji and spam her high crush that goes like full screen
    The guys on Steam that expect to have learnt the game yesterday already are way too cute. Online opening up is gonna be a shit storm.
    tokiopewpew
    tokiopewpew
    I think the ingame tutorial offers good information for everyone. Also, in a century where most of them is able to access the internet, they can easily get all the information they need. People are just lazy, I wouldn't blame TN for it.
    ninemil
    ninemil
    Unless you're a fighting genre regular, a lot of that information is difficult to use until you stumble across a site like this, with guides for notation and basic terminology, tho.

    I guess IGN didn't do too badly with their original 5 guide, and they're still quite popular, but still. Bit of a barrier for complete beginners.
    tokiopewpew
    tokiopewpew
    Sure, to use the information, you'll probably need to go into conversation with other players.
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
Forgot your password?